Evde Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon

Evde Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Nedir?

Son yıllarda pek çok hastalık için tercih edilen evde fizik tedavi ve rehabilitasyon; yatağa bağlı, yaşlı, rahatsızlığı belli bir aşamayı geçmiş olan bireyler için evde uygulanan fizik tedavi uygulamalarına denir. Evde uygulanan fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetleri bir çeşit destek hizmetidir. Bireylerin rahatsızlıklarını kolay, hızlı ve güvenilir şekilde çözümleme odaklı çalışan evde tedavi seansları ile pek çok hasta sağlığına kavuşmaktadır. Marmara Fizik Tedavi, uzman fizik tedavi ve rehabilitasyon ekibi ile bu hizmeti hastalarımızın ayaklarına kadar getirmektedir

Evde Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hizmetlerinden Kimler Yararlanabilir?

Evinizde fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamalarından aşağıdaki hastalık grupları faydalanabilmektedir:

İnme (beyin felci)
Felç
Kafa içi yaralanma ve bunlara bağlı hemipleji (yarım felç)
Spinal kord (omurilik yaralanması)
Kalça-diz protezleri, ön çapraz bağ ameliyatları ve kalça kırığı gibi ortopedik
Parapleji (omurilik felci)
ALS
MS (Multipl Skleroz)
Serebral palsi
Yürüme ve kas zayıflığı olanlar
Kan hastalıkları geçirenler
Ön çapraz bağ ameliyatı geçirenler
Spina bfida
Tortikolis

Evde Fizik Tedavi Ücretleri İstanbul

Fizik tedavi ücretleri İstanbul ve diğer hizmet bölgeleri hakkında detaylı bilgi almak için Marmara Fizik Tedavi ile iletişime geçebilirsiniz. Uygulanacak tedavi ve seans aralığının belirlenebilmesi için ücretsiz randevu kaydı oluşturarak sizi ziyaret etmemizi talep edebilirsiniz.

Evde tedavi ve rehabilitasyon uygulamaları ve hizmetleri bir tanı koyma uygulaması ve acil sağlık hizmeti değildir. Yukarıdaki hastalıkları geçiren ya da atlatan hastalar için uygulanan koruyucu ve güçlendirici bir sağlık hizmetidir. Düzenli seanslarla gerçekleştirilen evde tedavi seansları ile hasta önceki sağlığına kavuşur, eski dinamizmini kazanır ve rahat hareket edebilir. Marmara Fizik Tedavi, kendisine başvuran hastaların sağlıklarını kazanmaları için uzman ve deneyimli ekibi ile en iyi hizmeti vermektedir.

01. Evde Fizik Tedavi SGK Karşılar mı?
Evinizde verilen fizik tedavi işlemleri şu an için SGK kapsamında değildir.
02. Evde Fizik Tedavi Aletleri Farklı mı?
Sizlere konforlu ve en doğru tedaviyi sağlayabilmek için gerekli tüm ekipmanlara sahip olan Marmara Fizik Tedavi uygulamalarıyla hastane veya rehabilitasyon merkezlerinden alacağınız tedaviler arasında herhangi bir fark yoktur.
03. Evde Kendi Kendine Fizik Tedavi Mümkün mü?
Uzman doktorunuzun tavsiye ettiği rehabilitasyon egzersizlerini kendi kendinize uygulayabilirsiniz. Ancak tam anlamıyla bir fizik tedavi için alanında uzman fizyoterapistlerden yardım alınması gerekmektedir. Yanlış uygulamaların sağlığınıza yarar yerine zarar verebileceğini ve iyileşme sürecinizi uzatabileceğini unutmamalısınız.
04. Kocaeli Evde Fizik Tedavi Hizmetiniz Var mı?
Marmara Fizik Tedavi, İstanbul Anadolu, İstanbul Avrupa, Kocaeli, Bursa illerinde sizlere hizmet vermektedir. Her geçen gün genişleyen hizmet ağımızla ilgili detaylı bilgi için 0216 334 50 89 telefon numarasıyla iletişime geçebilirsiniz.

Fizik Tedavi Kim Tarafından Yapılır?

Yılları aşkın tecrübesi ile pek çok hastanın şifa bulmasını sağlayan Marmara Fizik Tedavi, uzman ekibi ile fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamaları yapmaktadır. Yukarıdaki listede yer alan hastalık gruplarından mustarip olan hastalarımıza, fizik tedavi ve rehabilitasyon alanında uzmanlık alan hekimlerimizin koyacağı program esas alınarak deneyimli fizyoterapistlerimiz tarafından düzenli seanslar yapılmaktadır.

Fizik Tedavi Kaç Seans Sürer?

Fizik tedavi ve rehabilitasyon seansları ortalama 1 ya da 1,5 saat sürmektedir. Seansların sayısı, hastanın yaşına, hastalık durumuna, fiziksel kapasitesine bağlı olarak değişkenlik gösterir. İdeal olan seans sayısı haftada 3 ya da 4’tür.

Fizik Tedavi Ne Zaman Sonlanacak?

Evde tedavi seansları aşağıdaki hallerde sona erdirilebilir:

• Evinde fizik tedavi ve rehabilitasyon alan hastanın iyileşmesi durumunda
  • Sunulan fizik tedavi uygulaması için uzman sağlık personelinin (uzman hekim, fizyoterapist) gerekmeyeceği durumlarda
  • Hastanın kendisinin, velisinin ya da vasisinin fizik tedavi hizmetini sonlandırmayı talep etmesi durumunda

Marmara Fizik Tedavi, evde fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerini titiz bir şekilde gerçekleştirmektedir. Bizimle iletişime geçip randevu alabilirsiniz.