S.S.S.

Hastalarımız tarafından en çok merak edilen soruları ve cevaplarını bir araya getirdik. Diğer sorularınız için bizi arayabilirsiniz.
01. Neden Evde Fizik Tedavi?
Evde Fizik Tedavi de hastanede alınan fizik tedavinin aynısı uygulanırken, hastanedeler karşımıza çıkan ilgisizlik, karmaşa, bekleme süresi, yolda kaybedilen süreler ve ulaşım zorluğu sıkıntıların tam aksine birebir, size özel, sakin ve konforlu, zamandan kaybetmeden, yolda yorularak tedavi olacak halinizin kalmaması gibi sorunlar ortadan kalkar. Ödenilen ücretler birbirine yakındır. Akşam ve ya esnek saatlerde tedavi olabilme imkânı sunulur.
02. Sigorta geçerli mi?
SSK veya özel sigortalar geçerli değildir.
03. Ödeme Yöntemleri Nasıl?
Seansların sonunda nakit olarak ödeyebilirsiniz.
04. Değerlendirme ve ücretsiz randevu nedir?
Fizyoterapistin hastayı muayene edip değerlendirerek sizleri bilgilendirmesini içeren randevudur. Ücretsiz randevu tedaviyi içermeyip, sizin fizyoterapistimiz ile tanışıp tedaviyi kararlaştırmanız için vardır.
05. Akşam saatlerinde hizmet veriyor musunuz?
Haftanın 7 günü, saat 22.00’ye kadar hizmet vermekteyiz.
06. Online bir firma olduğunuz için size nasıl güvenebilirim?
Dilerseniz fizyoterapistlerimiz size diplomalarını ve ekstra sertifikalarını gösterebilmektedir.
07. Kaç seans fizik tedavi almalıyım?
Ücretsiz değerlendirmeye gelen fizyoterapist bununla ilgili sizi bilgilendirecektir. Seans sayısı değişken olup haftada 1 ile 7 seans arasında olabilmektedir.
08. Neden Marmara Fizik Tedavi?
Evde fizik tedavi de öncül, sektörün içinden gelen tecrübeli bir ekibin oluşumu olan Marmara fizik tedavi; işlerini daima sistemli yapan, disiplinli çalışan ve özverili terapistlere sahip bir kurum olarak öne çıkmaktadır.
09. İşini iyi bilmeyen bir terapistle çalışmak zorunda kalabilir miyim?
Kesinlikle hayır. Fizyoterapistlerimizin garantisini verebiliriz. Bu en önem verdiğimiz konuların başında gelip, çok sıkı tuttuğumuz bir konudur. Çünkü memnuniyet ve tavsiye odaklı bir kuruluş olma hedefimizin anahtarıdır.
10. Doktorunuz var mı?
Ekibimizde her an ulaşabileceğiniz danışman doktorumuz bulunmakta.
11. Yeriniz tam olarak nerede?
Merkez ofisimiz Kadıköy’de Ethem Efendi Caddesi NO 17 dedir.
12. Seanslarda ekipmanımızın olması gerekiyor mu?
Gereken ekipmanları fizyoterapistler yanlarında getirmektedir, ancak sargı bezi gibi şahsi kullanım gereken ekipmanları almanız gerekebilir.
13. Randevumu iptal edebilir miyim?
Oluşturduğumuz randevunuzu, randevu saatinden en az 3 saat önce olmak şartıyla bizleri tekrar arayarak iptal etme hakkına sahipsiniz.
14. İleride tekrar tedavi almam durumunda aynı fizyoterapist ile çalışma şansım var mıdır?
En iyi hizmeti sağlayabilmek adına bu dikkat ettiğimiz bir konudur. Rahatsızlığınız eski rahatsızlığınız ile aynı alana girdiği sürece, aynı fizyoterapist ile çalışabilirsiniz.
15. Ekibimizdeki fizyoterapistleri nasıl oluşturuyoruz?
Bütün fizyoterapistlerimiz 4 yıllık fizik tedavi ve rehabilitasyon fakültesi mezunu olup, kişiliğe, tecrübeye ve farklı alanlarda uzmanlaşmalarına önem verilerek seçilmişlerdir.
16. Seansa nasıl hazırlanırım?
Fizyoterapistiniz gelmeden önce evinizde fizik tedaviye en uygun odayı seçin, çok yumuşak olmayan bir yatak egzersizler için daha idealdir. Kıyafetlerimiz de egzersiz yapabilmeye uygun olmalıdır. Mümkünse şort-tişört tercihimizdir. Epikrizinizi - hastalık geçmişi ve hikâyenizi, rahatsızlığınızla ilgili test ve sonuçlarını Mr-kan sonucu vs. hazır bulundurun. Tedaviden ne beklediğinizi biliyor olun, eğer ilk seansınız değilse fizyoterapistin size verdiği ödevleri eksiksiz yerine getirmiş olun.
17. Şikayet ve önerilerim olursa ne yapmalıyım?
Sayfamızda bulunan formu doldurarak ve ya bizlere mail atarak veya bizleri arayarak şikayet ve önerilerinizi belirtebiliriz. Geri dönüşleriniz bizler için çok önemlidir ve hepsi değerlendirilir.
18. Randevum en erken ne zaman başlar?
Fizyoterapistlerimizin müsaitlik ve programları doğrultusunda en erken aynı gün içerisinde, duruma göre 24 saat içerisinde başlar.
19. Randevumu oluşturdum şimdi ne yapmalıyım?
Randevunuzu oluşturduktan sonra bir şey yapmanıza gerek yoktur. Fizyoterapistiniz en geç randevu saatinden bir kaç saat önce sizinle iletişim kuracaktır.
20. Ev haricinde hastane veya iş yerimde hizmet sağlar mısınız?
Tedavinin gerçekleştirilmesinin mümkün olduğu her yerde hizmet sağlayabiliriz.
21. Tedavi ettiğiniz hastalıklar nelerdir?
22. Evim şehir dışında yine de hizmet sağlıyor musunuz?
Prensiplerimiz gereği çalıştığımız şehirlerde ulaşımının mümkün olduğu her yere hizmet götürüyoruz.

Merak ettiğiniz diğer sorularınız için