İstanbul Evde Fizik Tedavi Hizmeti

İstanbul evde fizik tedavi hizmeti kapsamında faaliyet gösteren Marmara Fizik Tedavi; ücretsiz ilk muayene randevusu ile hastayı değerlendirerek tedavi programını oluşturmaktadır. Kas ve iskelet sistemi rahatsızlıklarınız için bazı durumlarda destek tedavi bazı durumlarda da tek yöntem olan fizyoterapi, evinizin konforunda gerçekleştirilebilmektedir. Bir tıp dalı olan Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, evde sunulan tedavi seçeneği ile yeni bir vizyon kazanmıştır.

Hangi Rahatsızlıklar İçin Evde Fizik Tedavi?

Evde sunulan fizik tedavi hizmeti, pek çok sağlık sorununun düzelmesine yardımcı olmaktadır. Çağdaş teknolojiden ve tedaviye olumlu katkı veren yöntemlerden faydalanılarak gerçekleştirilen evde fizik tedavi ve rehabilitasyon; kas ve iskelet sisteminde meydana gelen rahatsızlıkların, kırık ve yaralanmaların, nörolojik problemlerin tedavisini gerçekleştirmektedir. Evde fizik tedavi hizmeti çevresinde verilen sağlık hizmetlerimiz şunlardır:

• Felç türleri (inme, yarım felç, beyin felci)
  • MS hastalığı
  • Parkinson ve kas hastalıkları
  • Omurilik yaralanmaları
  • Nörolojik iyileştirmeler
  • Tendinit, menisküs, eklem, sporcu yaralanmaları ve kas rahatsızlıkları
  • Kireçlenme ve kemik erimesi
  • Yürüme zayıflığı
  • Solunumda güçlük çekenler
  • ALS
  • Fıtık ve sinir sıkışması
  • Topuk dikeni ve taban problemleri

Evde Fizik Tedavi Ekipmanları

Evde fizik tedavi ekipmanları mobil dolayısıyla taşınabilir olmasıyla fizik tedavi merkezi ihtiyaçlarını evinize kadar ulaşmasını sağlamaktadır. Pek çok cihaz ile hastaların sağlığına kavuşturulması mümkündür. Hastalığın durumuna göre aşağıdaki ekipmanlar kullanılmaktadır:

• Ayak için ağırlık materyallari
  • Egzersiz lastiği ve ekipmanları
  • Kas stimülasyon cihazı
  • Yürüme egzersizleri için ekipmanlar (walker)
  • Plates topu
  • Tens elektrodları
  • Ağrı-sızı bantları
  • Elektroterapi ekipmanları

Bütün bu cihazlar, çağdaş fizik tedavi yöntemleri ile vücudun ihtiyacı olan bölgelerde kullanılmaktadır. Evde fizik tedavi hizmeti İstanbul içerisinde verilen hizmetlerde yukarıdaki ekipmanlar kullanılmaktadır.

İstanbul Evde Fizik Tedavi Hizmeti Marmara

Evde Fizik Tedavi Uygulaması

Evde fizik tedavi uygulamaları, hastanın içinde bulunduğu duruma göre şekillenmektedir. Hastalığın ilerlemiş olması, hastanın potansiyeli ve tedavinin amacı uygulamanın niteliğini belirlemektedir. Evde yapılan fizik tedavide amaç, hastanın bir an önce eski sağlığına kavuşması ve hayattan neşe almasıdır. Bunun için deneyimli fizyoterapistlerimiz, hastaların ihtiyaçlarını belirlemekte, bir program yaparak rahatsızlığın giderilmesini sağlamaktadır.

Niçin Evde Fizik Tedavi?

Evde fizik tedavinin pek çok avantajı bulunmaktadır. Bu avantajlar ile hasta, çok kısa bir süre içerisinde eski sağlığına kavuşarak kendisini iyi hissetmektedir. Bu avantajları sıralayacak olursak:

• İstanbul evde fizik tedavi hizmeti içerisinde ulaşım sorunu ortadan kaldırımaktadır
  • Hiçbir zahmeti yoktur, hatta konforludur
  • Bulaşıcı bir hastalığa kapılma riski yoktur
  • İyileşme süreci, uzun değildir
  • Güvenlik ve rahatlık hissini yaşatır
  • Hasta için özelleştirilmiş bir ortam hazırlanır. Hastanın içinde bulunduğu duruma göre bir yol ve yöntem izlenir
  • Herkes için zamandan tasarruf sağlar
  • Uzman fizyoterapistler, hastanın sorunları ile birebir ilgilenir
  • Hastaya daha fazla zaman ayrılır
  • Kimse, bu tedaviden dolayı yorulmaz
  • Fizyoterapi merkezine ulaşım için refakatçi ihtiyacı yoktur

Evde Fizik Tedavi Metotları

Hastane ortamında kullanılan bütün teknikler, ev ortamındaki fizik tedavi hizmetinde de kullanılır. Çağdaş bilimin ışığında hastanın iyileşmesi için kullanılan metotlar, iyileşme sürecine ciddi katkılarda bulunmaktadır. Evde fizik tedavi hizmeti İstanbul kapsamındaki tedavi metotları aşağıdaki gibidir:

• Sıcak ve Soğuk Uygulamalar
  • Elektroterapi
  • Egzersiz
  • Bantlama
  • Ultrason
  • Hidroterapi
  • Magnetoterapi
  • Tecar Terapi
  • Lazer Terapi

İstanbul Evde Fizik Tedavi Hizmeti

Evde gerçekleşen fizik tedavinin seans süresi 1 saattir. Ancak bu süre hastalığın düzeyine, hastanın dayanıklılığına ve potansiyeline göre değişebilir. Uzman fizyoterapistlerimiz, hastanın durumunu gördükten sonra tedavinin şeklini ve süresini belirlemektedir. Bu bağlamda genel itibarıyla haftada 3 ya da 4 seans uygulanır.

Marmara Fizik Tedavi, tecrübeli ekibi ve fizyoterapistlerin kontrolünde pek çok hastanın iyileşmesine yardımcı olmuştur. Siz de iletişim numaralarımızı arayarak bilgi alabilir, randevu alarak evde fizik tedavi hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.