Evde Fizik Tedavi Hizmeti

Evde Fizik Tedavi Hizmeti ile evinizin hijyeninde, ulaşım ve randevu bekleme sıkıntıları yaşamadan tedavi sürecinizi geçirebilirsiniz. Vücudun farklı yerlerinde meydana gelen kas ve iskelet rahatsızlıklarını, kırık ve yaralanmaları, nörolojik hastalıklardan kaynaklanan sorunların teşhis ve tedavisi ile ilgilenen tıp dalı Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, evde fizik tedavi ile farklı bir vizyon kazanmıştır.

Evde Fizik Tedavi Nedir?

Yatağa bağlı, yaşlı ve rahatsızlığı belli bir düzeyin ötesine geçmiş olan kişiler için uygulanan fizik tedavi hizmetine evde fizik tedavi denir. Destek hizmeti olan evde fizik tedavi, tedaviyi alan için kolay ve zahmetsiz bir uygulama çeşididir. Uzman personelin gözetiminde yapılan uygulamalar ile hastalar, kısa bir sürede ayağa kalkıp günlük aktivitelerini yapar duruma gelmektedir.

Evde Fizik Tedaviden Kimler Faydalanabilir?

Tıbbın farklı alanlarındaki hekimlerin destek uygulaması için önerdikleri evde fizik tedavi seansları, iyileşme sürecine maksimum katkı sağlamaktadır. Buna göre evde yapılan fizik tedaviden farklı hastalık grupları yararlanabilir:

• Felç
  • Beyin felci (inme)
  • Kafa içi yaralanma ve bunlara bağlı hemipleji (yarım felç)
  • Omurilik yaralanmaları
  • MS, Parkinson ve kas hastalıkları
  • Nörolojik rehabilitasyon
  • Romatoid artrit, ankilozan spondilit, fibromiyalji
  • Fıtık, sinir sıkışması ve tenisçi dirseği
  • Taban problemleri, topuk dikeni ve hallux valgus
  • Kireçlenme ve kemik erimesi
  • Tendinit, eklem ve kas tedavileri
  • Menisküs, ameliyat sonrası protez, bağ hasarları
  • Sporcu yararlanmaları
  • Kas yırtılmaları
  • Solunum terapileri
  • ALS
  • Yürüme ve kas zayıflığı olanlar

Evde fizik tedavi, yukarıdaki hastalıklara destek sunmak için önerilir. Evde fizyoterapist uygulamaları ile hasta, eski sağlığına kavuşturulur, günlük yaşamına devam etmesi sağlanır.

Evde Fizik Tedavi Hizmeti İstanbul
Evde Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Hizmeti

Evde Fizik Tedavi Hizmeti Kimler Tarafından Verilir?

Evde fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmeti, alanında uzman olan hekimler ve deneyimli fizyoterapistler tarafından yapılmaktadır.

Kaç Seans Sürer?

Evde fizik tedavi seansları ortalama 1 ya da 1,5 saat sürmektedir. Seansların sayısı, hastanın yaşına, hastalık durumuna, fiziksel kapasitesine bağlı olarak değişkenlik gösterir. İdeal olan seans sayısı haftada 3 ya da 4’tür.

Ücretsiz Randevu Hizmeti Nedir?

Fizyoterapi her hasta için özelleştirilmiş bir iyileşme sürecidir. Tedaviye başlanmadan önce hastanın değerlendirilerek uygun programın belirlenmesi gerekmektedir. Marmara Fizik Tedavi ile iletişime geçmenizin ardından size ücretsiz bir randevu vermekte ve bu randevuda hastayı evinde değerlendirerek tedavi programını oluşturmakta, süreç ile ilgili bilgi vermekteyiz. Siz de evinizin konforunda fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerinden yararlanmak için 0216 334 50 89 telefon numaramızdan bizlere ulaşabilirsiniz.