Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır?

Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır, hangi hastalar için uygundur ve fizyoterapi merkezlerindeki uygulamalardan bir farkı var mıdır? Bazı sağlık sorunları, evde fizik tedavinin yaygın bir tedavi yöntemi olmasını sağladı; özellikle hareket kabiliyeti kısıtlı hastalar için Evde Fizik Tedavi hizmeti nasıl verilir sorusunun yanıtı merak edilmektedir.

Evde fizik tedavi uygulamaları, pek çok sağlık sorununun çözülmesine ve yaşam kalitesinin artmasına yardımcı oluyor. Özellikle evde yapılan ve olumlu sonuçlar alınan fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamaları, sağlık sorunlarını gidermenin dışında hastaları pek çok zahmetten kurtarıyor.

Hasta Dostu Uygulamalar 100%
Zamandan Tasarruf 80%

Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır?

Fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamalarının evde yapılan türü hasta için pek çok avantaja sahiptir. Hastanın daha kısa sürede sağlığına kavuşmasının dışında evde fizik tedavinin aşağıdaki avantajları vardır:

• Bekleme sorunu yoktur.
  • Enfeksiyon kapma riski yoktur.
  • Hasta evde iken kendini daha güvenli ve rahat hisseder.
  • Seanslar hızlı bir şekilde başlar ve kısa sürede sona erer.
  • Özellikle ağır hastalar için ulaşım zorluğu çekilmez.
  • Fizyoterapistler, evde hasta ile birebir ilgileneceği için daha fazla zaman ayırırlar.
  • Yorucu ve zahmetli değildir.

Bu avantajlar, hastaların evde fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmeti almalarını sağlamaktadır. Böyle bir fizik tedavi hizmeti ile hastanın uzun ve yorucu seanslarla yok olacak sağlık sorununu daha kısa sürede çözüme kavuşmaktadır.

Pediatrik Rehabilitasyon PDF

Evde Fizik Tedavi Yaygın mıdır?

Evde gerçekleşen fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetleri, son dönemlerde hasta yakınlarından gelen taleplerden dolayı yaygınlaşmaya başladı. Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır?

diye merak eden pek çok hasta, özel fizik tedavi hizmeti alıyor ve memnuniyetlerinden dolayı seanslara devam ediyor. Bazı özel hastaneler ve kamu hastaneleri evde fizik tedavi hizmeti veriyor. Ancak bu, personel yetersizliğinden dolayı hedefine ulaşamıyor. Marmara Fizik Tedavi, uzman personeli ile İstanbul’un her yerindeki hastalara fizik tedavi hizmeti vererek evde fizik tedavi uygulamalarının sahasını genişletmiştir.

Hangi Sıklıkla Evde Fizik Tedavi Yapılmalıdır?

Fizik tedavi seansları 1 saat sürmektedir, seans sayısı hastanın fiziki durumuna, yaşına ve hastalığının şartlarına göre belirlenmektedir. Uzman fizyoterapistlerimiz, yapılan konsültasyondan sonra hastanın hangi sıklıkta fizik tedavi hizmeti alacağını bir program dahilinde belirlemektedir.

Evde Fizik Tedavi İstanbul

Evde Fizik Tedavide Hangi Cihazlar Kullanılır?

Ev seanslarında birtakım fizik tedavi cihazları kullanılmaktadır. Bu cihazlar, hastanın daha hızlı bir şekilde iyileşmesini sağlamaktadır. Bu cihazlar şunlardır:

• Kas Stimülasyon Cihazları
  • Ayak Ağırlıkları
  • Egzersiz Lastikleri
  • Walker
  • Tens Elektrodları
  • Ağrı Bantları
  • Egzersiz Topları
  • Egzersiz Aletleri
  • Pilates Topu

Fizyoterapi Merkezi

• Bekleme/Ulaşım Süresi
  • Tedavi Süresi

Evde Fizik Tedavi

• Bekleme/Ulaşım Süresi
  • Tedavi Süresi
Detaylı Bilgi İçin Bizi Arayın

Evde Fizik Tedavi Hangi Hastalıklar İçin Uygundur?

Farklı sağlık sorunları olan kişiler, Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır, konusunda bilgi sahibi olmak istemektedir. Evde fizik tedavi uygulamaları;

• Felçli hastalara
  • Omurilik hastalarına
  • Parkinson hastalarına
  • MS hastalarına
  • Yürümekte zorluk çeken kişilere
  • Bel ağrısı, bel tutulması, boyun tutulması, sırt ağrısı olan kişilere
  • Bel fıtığından mustarip olan hastalara

yapılmaktadır.

Evde Fizik Tedavi Yöntemleri

Marmara Fizik Tedavi, etkili yöntemler ile sağlık sorunları olan kişilere evde fizik tedavi hizmeti sunmaktadır. Hastayı yormadan ve zahmetsizce gerçekleşen evde fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamaları, oldukça iyi sonuçlar vermektedir. Özellikle aşağıdaki yöntemlerin kullanılması ile hastalar, kısa sürede sağlıklarına kavuşmakta, günlük işlerini eskisi gibi yapmaktadır.

• Manuel Terapi
  • Sıcak ve Soğuk Uygulamalar
  • Elektroterapi
  • Egzersiz
  • Bantlama
  • Ultrason
  • Hidroterapi
  • Magnetoterapi
  • Tecar Terapi
  • Lazer Terapi

marmarafiziktedavi.com, çağdaş fizik tedavi uygulamalarını evinize getiriyor. Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon hekimleri ve tecrübeli fizyoterapistler ile pek çok hastalığın kısa sürede sona ermesini sağlıyor. İletişim numaralarımızı arayarak bilgi alabilir, randevu alarak evde fizik tedavi hizmetlerimizden yararlanabilirsiniz.

Evde Fizik Tedavi Ve Rehabilitasyon