Evde Fizyoterapist

Fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamalarını evde fizyoterapist desteği ile yapan Marmara Fizik Tedavi, iyileşme konforunu en üst seviyeye taşıyan tedaviler sunmaktadır. Ulaşım ve bekleme sürelerinin ortadan kaldırılması sayesinde ortopedik ve nörolojik hastalıklarda daha kolay ilerleme sağlanmakta, hasta uygulamalardan maksimum verimi alabilmektedir. Diğer yandan evden dışarı çıkması mümkün olmayan yaşlı veya hareket kısıtlılığı bulunan hastalar için evde fizik tedavi hizmeti ilk tercih olmaktadır.

Evde Fizik Tedaviyi Kim ve Nasıl Yapar?

Birtakım tıbbi sorunları olan hastalara kendi evlerinde uygulanan evde fizik tedavi ve rehabilitasyon seansları, Marmara Fizik Tedavi ile alanında uzman fizik tedavi ve rehabilitasyon ekibi tarafından klinik ortamını aratmayacak şekilde yapılmaktadır. Ekibimizdeki fizyoterapistler ve fizik tedavi teknikerleri öncelikle rahatsızlığınızın teşhisi, durumu ve uygulanacak tedavi yöntemleri için sizi ücretsiz olarak ziyaret etmektedir.

Bu ön seans sonrası seans sayısı, tedavi süresi belirlenerek sizin için uygun gün ve saatler tercih edilmektedir. 0216 334 50 89 telefon numaramızdan bizi arayarak randevu kaydı oluşturabilirsiniz.

Evde Fizik Tedavi Evde uygulanan fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetlerinin amacı, hastanın kısa bir süre içerisinde sağlıklı durumuna kavuşmasıdır. Evde fizyoterapistler hastayı yakından takip eder, farklı birçok materyal ve model ile hastayı sağlığına kavuştur.

Yıllardır fizik tedavi hizmeti veren Marmara Fizik Tedavinin uzman fizik tedavi ve rehabilitasyon ekibi; ev ortamında egzersiz, manuel terapi ve elektrik akımları teknikleri eşliğinde fizik tedavi uygulamaları yaparak birtakım hastalıkların tedavisinde destek sunmaktadır. Detaylı bilgi için Evde Fizik Tedavi Nasıl Yapılır makalemizi okuyabilirsiniz.

Evde Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Seanslarının Avantajları

Bazı rahatsızlıklar için evde verilen fizik tedavi hizmetinin pek çok avantajı vardır:

• Evde verilen fizik tedavi hizmeti, hastaya rahatlık ve güven hissini yaşatır.
  • Evde fizik tedavi uygulamalarında hastanın rahatsızlığına göre özel bir ortam oluşturulur.
  • Hastaneye gitmekte zorlanan hastalar için evde alınan fizik tedavi hizmeti, pratik olduğu için birtakım zorlukları ortadan kaldırır.
  • Evde fizik tedavi almak zahmetsiz ve konforludur.
  • Evde fizyoterapist uzmanlarından tedavi almak iyileşme sürecini hızlandırır.
  • Zamandan tasarruf edersiniz.
  • Hastanelerden alınan randevular, hastanın uzun süre beklemesine neden olurken evde alınan fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetinde bekleme derdi yoktur.
  • Evdeki fizik tedavi ve rehabilitasyon seanslarında fizyoterapist hasta ile doğrudan ilgilenir. Hastaya ayrılan zaman daha fazla olduğu için seanslar hastanedekinden daha verimli olur.
  • Fizik tedavi uzmanı hastasıyla birebir ilgilendiği için hastanın son durumu hakkında net bilgilere sahip olur ve buna göre bir tedavi yolu belirler.
Evde Fizyoterapist İstanbul
Evde Fizyoterapist

Evde Fizyoterapistlerin İlgilendiği Hastalıklar

• MS (Multiple Skleroz) ve felç hastaları
  • Kalça-diz protezleri, ön çapraz bağ ameliyatları ve kalça kırığı gibi ortopedik hastalıkları olanlar
  • Omurilik yaralanmaları ve Parkinson hastalıkları
  • Yürüme zayıflığı yaşayanlar ve kasları zayıflayan geriatrik hastalıkları

olan hastalar için evde fizyoterapistler uygulamaları yapılmaktadır. Bunlardan başka;

• Yoğun bakım sonrası dönemde
  • Kanser rehabilitasyonlarında
  • ALS
  • Bel ve boyun fıtıkları
  • Cerebral palsy
  • Kan hastalıkları
  • Ön çapraz bağ ameliyatları
  • Spina bfida
  • Tortikolis

gibi hastalıklardan sonra da evde fizik ve rehabilitasyon hizmeti tedavi alınabilir.

Evde Fizyoterapistler Kaç Seans Uygular?

Genel olarak ortalama 1 ya da 1,5 saat süren evde fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamalarında seansların sayısı; hastanın yaşına, hastalık durumuna ve fiziksel kapasitesine bağlı olarak belirlenir. İdeal olan seans sayısı haftada 3 ya da 4’tür.

Evde Fizik Tedavi İstanbul

İstanbul’da Fizik Tedavinin Tek Adresi

Marmara Fizik Tedavi, İstanbul’un her ilçesine hizmet vermektedir. Size ulaşım sorunu yaşatmayan Marmara Fizik Tedavi, hastanedeki ekipmanlarıyla evde fizik tedavi hizmeti vermektedir. Fizik tedavi uygulaması esnasında fizyoterapistlerimiz,

• Ayak ağırlık materyalleri
  • Egzersiz lastik ve diğer ekipmanları
  • Kas stimülasyon cihazı
  • Yürüme simülasyonu (walker)
  • Plates topu
  • Tens elektrodları
  • Ağrı-sızı bantları

gibi cihaz ve ekipmanları kullanmaktadır.

Evde Fizik Tedavi Ücreti

Farklı pek çok sağlık sorunu için evde fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulaması yapılmaktadır. Bu yüzden ücretler; fizik tedavinin saati, seansı ve dönemine göre değişiklik göstermektedir. Hastanın durumu, rahatsızlığının boyutu ve uygulanacak tedavi yöntemi fizik tedavi ücretinin belirlenmesinde esastır.

Evde fizik tedavi uygulamaları için Marmara Fizik Tedavi ile iletişime geçebilirsiniz. Bizimle tanışmak ve tedavi ücretleri hakkında detaylı bilgi almak için Marmara Fizik Tedaviyi arayabilir, randevu alabilirsiniz.