Bel Fıtığı İçin Fizik Tedavi

Bel fıtığı için fizik tedavi, önleyici ve belirtileri gideren olumlu, iyileştirici etkiye sahiptir. Bel fıtığı şikayetlerinde farklı tedavi yöntemleri uygulanmaktadır. Durum cerrahi operasyon boyutuna ulaşmadıysa ilaç tedavisinin yanı sıra fizik tedavi ve rehabilitasyon iyi sonuçlar vermektedir.

Bel sağlığınız, yaşamınızı arzu ettiğiniz gibi sürdürebilmeniz için oldukça önemlidir. Kimi zaman bir anda kimi zaman da belirtiler ile rahatsızlık başlayabilir. Böyle bir durumla karşılaşıldığında, rahatsızlığın ilerlemesini önlemek üzere birtakım tedbirlerin alınması gerekmektedir. Evde yapılan bel fıtığı için fizik tedavi, konforlu ve verimli bir tedavi yöntemidir, belli bir tedavi periyodundan sonra istenilen sonucun alınmasını sağlar.

Bel Fıtığı İçin Fizik Tedavi Uygulaması

Pek çok hastalığın önlenmesi ve ilerlememesi için ideal bir yöntem olan fizik tedavi ve rehabilitasyon, bel fıtığı tedavisinde de kullanılmaktadır. Farklı tedavi yöntemlerinin bulunduğu bel fıtığı hastalığında ilaç tedavisi oldukça önemlidir. Başlangıç düzeyindeki bel fıtıklarında ilaçla işe başlanır. Ödem azaltan ilaçların akut döneminde sağladığı etkiyle birlikte soğuk ve sıcak uygulamalar da önerilir. 2 saat ara ile ve 20 dakikayı kapsayan bir süre boyunca yapılan soğuk ve sıcak uygulamalardan iyi sonuçlar alınmıyorsa eğer evde fizik tedavi uygulamasına geçilebilir. Ev ortamında yapılan ve bireysel bir plan ile yürütülen fizik tedavi hastalığın iyileşmesine, şikayetlerin en alt düzeye inmesine katkıda bulunan bir çözüm yoludur.

Evde Bel Fıtığı Tedavisi

Bel fıtığının teşhisinden sonra uygulanacak olan tedavi planının belirlenmesi ile birlikte tüm şikayetlerde azalma görülebilir. Ancak şikayetlerin bazen kısa bir süreliğine yok olduğunu unutmamanız gerekir. Bunun için vücudun ihtiyaç duyacağı doğru hareketler yapılmalıdır. Fizik tedavi, size bu imkanı sağlar. Evde fizik tedavi uygulamaları ile rahatsızlığınıza uygun bir egzersizler yaptırılır. Tedavinin süresi ve planı durumunuza göre belirlenir. Marmara Fizik Tedavi’nin alanında deneyimli fizyoterapistleri vücudunuzun ihtiyacı olan tüm tedavileri hassas bir biçimde uygular.

Bel Fıtığı İçin Fizik Tedavi

Bel Fıtığı İçin Evde Fizik Tedavinin Avantajları

Bel fıtığı için ev ortamında alınan fizik tedavi ve rehabilitasyonun pek çok avantajı vardır:

• Zaman tasarrufu sağlarsınız.
  • Hastanede sıra beklemek zorunda kalmazsınız.
  • Tedavi planı tamamıyla sizin özel durumunuza göre yapılır.
  • Hastaneye gitmediğiniz için ekstra yorgunluk yaşamazsınız.
  • Konfor ve rahatlık, özellikle bel fıtığı gibi hastalıklarda çok önemlidir. Evde fizik tedavi ile bel fıtığı tedavisinde üst düzeyde konfor ve rahatlık yaşarsınız.
  • Bir hafta içinde etkisini gösteren tedavi 2 hafta içerisinde ağrılarınızın azalmasını sağlar.