Evde Fizik Tedavi Hizmeti Nedir?

Evde fizik tedavi hizmeti nedir, avantajları nelerdir? Evde fizik tedavi hizmetleri, özellikle yatağa bağlı yaşayan kişiler için hayati önem taşıyan bir fizik tedavi ve rehabilitasyon hizmetidir. Ancak evinizin konforunda uygulanabilmesi ve ulaşım gibi bir ihtiyacı ortadan kaldırmasıyla herkes için tercih edilebilir bir hizmettir.

Evde fizik tedavi hizmeti nedir diye merak edenler için; fizik tedavi merkezlerinde alabileceğiniz tüm hizmetlerin, evinizin hijyen ve konfor standartlarında uygulanmasıdır diyebiliriz. Çeşitli sağlık sorunlarından dolayı hastane vb. alanlara ulaşım sağlayamayan kişiler içinse oldukça önemli bir yeri bulunmaktadır.

Evde Fizik Tedavi Hizmeti Nedir, Hangi Avantajları Sunar?

Fizik tedavi hizmetleri, profesyonel kişiler tarafından uygulanması gereken hizmetlerdir. Bu nedenle hizmet almadan önce görüştüğünüz fizik tedavi ve rehabilitasyon merkezinde çalışan tüm personelin gerekli sertifikalara sahip olduğundan emin olmanız gerekiyor.

Yatağa bağlı yaşayan kişilerin evde bakım sürecinin zorluğu kadar, hastalığın tedavi süreci de bir o kadar zorludur. Bu kişilerin tedavi için direkt olarak sağlık merkezine erişmeleri zahmetli bir süreçtir. Evde fizik tedavi hizmetleri ise bu noktada fizik tedaviye ihtiyacı olan kişilerin yardımına koşuyor.

Evde fizik tedavi hizmetleri, tedavi gören kişi açısından oldukça konforlu bir süreçtir. Evinin hijyen şartları ve konforunda tedavi almak, erişim zorluğu ve benzeri stres unsurlarını ortadan kaldıracağı için evde fizik tedavi uygulamalarından alınan başarı oranı diğer uygulamalara kıyasla daha yüksektir.

Evde Fizik Tedavi Hizmetleri

Evde fizik tedavi uygulamaları, hastanın gelişimi için oldukça önemlidir. Fizik tedavi işlemleri her zaman olmasa da genellikle yatağa bağlı hastalığı olan bireyleri kapsamaktadır. Bu nedenle fizik tedavi işlemleri için kliniklere ulaşma süreci oldukça zor ve streslidir. Evde fizik tedavi hizmetleri ise hastanın kendi yatağından ya da evinden çıkmasına gerek kalmadan uygulanmaktadır. Günümüz sağlık sorunları da düşünüldüğünde, vücudunun savunma sistemi geçirdiği rahatsızlık yüzünden zayıf olan bireyin, evden dışarı çıkarak tedavi görmesi sağlığını daha da riske atmasına neden olacaktır.

Evde fizik tedavi hizmetleri;

• Felç
  • Çeşitli omurilik zedelenmeleri
  • MS ve Parkinson
  • Nörolojik hastalıklar
  • Topuk dikeni ve benzeri taban hastalıkları
  • Kas yırtılmaları ve diğer sporcu zedelenmeleri
  • Solunum sorunları
  • Sinir sıkışması
  • Kas zayıflığı ve çeşitli eklem sorunları

yaşayan hastaların tedavilerinde tercih edilmektedir.

Siz de uzman fizyoterapist ve hekim kadromuzdan, evde fizik tedavi hizmeti almak için bizimle iletişime geçebilir, randevunuzu hemen alabilirsiniz.